دوره آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزش آنلاین

دوره آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزش آنلاین

بررسی دوره های آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزشی آنلاین و کشف تفاوت های دوره ها و کلاس های حضوری و غیر حضوری، در این بلاگ سعی شده تا تمامی نقاط ضعف و قوت آموزش های حضوری و غیر حضوری به صورت علمی و کاربردی توضیح داده شود .

بایگانی

مزایا و معایب آزمون الکترونیکی (آزمون آنلاین)

دوره آموزش آنلاین | پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۳۴ ب.ظ

مزیت های اصلی آزمون الکترونیکی عبارت اند از:

  •  نمره گذاری فوری
  • تحلیل سریع داده ها
  •  ارائه ی بازخورد سریع به آزمون دهندگان

دانشجویانی که معتقدند ازمون انلاین خوب است، مزایای بسیاری برای آن سراغ دارند. آزمون انلاین می تواند زندگی را برای دانش آموزان و دانشجو ها ساده تر کند، زیرا برای امتحان دادن نیازی به قلم و کاغذ ندارند. علاوه بر این، آزمون آنلاین می تواند موثر و کارآمد باشد. دانش آموزان زمان زیادی را صرف پاسخ دادن به سوالات نمی کنند چرا که در بیشتر انواع سوالات تنها بر روی بهترین پاسخ کلیک می کنند.

 

آزمون الکترونیکی به معلمان و آزمون گیرنده اجازه می دهد تا پیچیده ترین محاسبات آماری و ریاضی را انجام دهند و در نتیجه کیفیت سؤال ها بیشتر می شود. محاسبه ضریب تمییز سؤال ها و شاخص هایی مانند سطح دشواری سؤال های آزمون در مبحث سنجش و اندازه گیری توسط استادان را در آزمون الکترونیکی به راحتی می توان با چند کلیک ساده محاسبه کرد که در نتیجه تغییرات مورد نظر اعمال شده، سؤالها اصلاح و یا از خزانه سؤال حذف می شوند و در نهایت کیفیت سؤالها بهتر خواهد شد.

منبع:pafcoerp.com

برای خواندن مطالب بیشتر به ما سر بزنید.

همچنین شما می توانید نظرات خود را در قسمت زیر درج کنید.wink

  • دوره آموزش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی