دوره آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزش آنلاین

دوره آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزش آنلاین

بررسی دوره های آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزشی آنلاین و کشف تفاوت های دوره ها و کلاس های حضوری و غیر حضوری، در این بلاگ سعی شده تا تمامی نقاط ضعف و قوت آموزش های حضوری و غیر حضوری به صورت علمی و کاربردی توضیح داده شود .

بایگانی

چرا آموزش مجازی آنلاین از آموزش حضوری سنتی بهتر است

دوره آموزش آنلاین | دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۴۹ ب.ظ

جرا آموزش آنلاین بهتر از سنتی است

 

 

 

امروز با مطلبی مهم و تاثیر گذار در خدمت شما هستیم. مطلبی که روش آموزش و یادگیری در آن تغیرات بزرگی داشته است. این روش آموزش به طور تقریبی در کشور های پیشرفته جهان بالای ده سال در حال اجرا می باشد. علم نوین آموزش مجازی که متاسفانه خیلی از اساتید و دانش آموختگان با توجه به نداشتن آگاهی از این روش پرهیز میکنند در یک چالش قرار گرفته است. اما چرا آموزش غیر حضوری بهتر از آموزش حضوری است.
بعضی بر این باور هستند که آموزش حضوری خیلی بهتر از آموزش مجازی است چرا که در آموزش حضوری یادگیری قابلیت درک بهتر را دارد. اما چنین چیزی حقیقت ندارد. در ادامه به این موضوع می پردازیم که چرا آموزش مجازی بهتر از آموزش سنتی است و نه تنها قابلیت های که در اموزش حضوری را دارا می باشد. بلکه امکاناتی بیشتر از آن را هم دارد.
زمان
در آموزش مجازی محدودیت زمانی نخواهید داشت. میتوان یک کلاش وبینار آموزشی آنلاین وجود داشته باشد و شما در آن کلاس حضور نداشته باشید. و در پایان کلاس ضبط شده در اختیارتان قرار میگیرد. و در رابطه با درسی که آموزش داده شده است شما میتوانید کلیات این اموزش را مشاهده کنید. و در بعضی از موارد شاید شما توان سوال پرسیدن از آموزشی که استاده داده را نداشته باشید. و میتوانید آن آموزش را دوباره مرور کنید. در این مدل از آموزش شما میتوانید در هر زمانی که آمادگی درک مطلب را داشته باشید به آن بپردازید.
مکان
در آموزش مجازی هیچ اهمیتی ندارد که شما در چه مکانی قرار دارید. چرا که در آموزش حضوری حتما باید در آن محل حضور داشته باشید. که میتواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. مثل ترافیک، سرماخوردگی و بیماری، فاصله مکان آموزش که زمانی را باید در رفت و آمد باشید. ولی شما با آموزش مجازی در هر نقطه ای که هستید و یا در هر شهر، کشور یا قاره ایی که زندگی میکنید. میتوانید آموزش خود را فرا گیرید. بدون هزینه راه، امادگی برای حضور در کلاس های سنتی و بی نظمی های که باعث میشود ذهن خود را نتوانید برای ادامه کلاس آماده کنید.
هزینه ها
در آموزش سنتی شما باید به جز هزینه دوره آموزشی خود، هزینه های چون کرایه تاکسی و اگر خودرو شخصی دارید هزینه بنزین، ترافیک، تغذیه و جزوات آموزشی و… را در نظر بگیرید. چرا که در آموزش مجازی شما هزینه های خیلی کمتر که فقط میتوان اینترنت و مصرف برق را داشته باشید. و با یک حساب سر انگشتی کوچک میتوان تا ۹۰% به نفع شما شود.
فعالیت های ارتباطی
در آموزش محازی شما میتوانید سوالات خود را از همکلاسیان و اساتید خود در انجمن های مربوطه و یا چت کردن به صورت آنلاین و پیام گذاشتن و ارسال ایمیل داشته باشید تا در صورت مشکل آنها را رفع نمایید. و این پرسش و پاسخ ها در انجمن های آموزشی باعث می شود تا در صورتی که دیگر کاربران و دانش آموختگان بتوانند سوالات متداول را مشاهده بکنند و به رفع ابهامات و سوالات پاسخ خود را دریافت کنند.
امکانات
در آموزش حضوری و سنتی شاید خیلی از امکانات برای یادگیری وجود نداشته باشد. اما در آموزش مجازی استفاده از امکانت بیشتر محیا است. در آموزش مجازی آنلاین استفاده از محتوای مناسب و به روز مثل (نمایش ویدیو – نمایش تصاویر – نمایش مطالب و نمایش صدا) وجود دارد و در بعضی از موارد استفاده از وب کم و نمایش دستکاپ استاد مسیر می شود. و همینطور استفاده از دوره آموزشی ضبط شده وجود دارد.
حال با این تفاوت شما دوست دارید آموزش آنلاین غیر حضوری شرکت کنید یا حضوری سنتی ؟

 

منبع : گیلارو

  • دوره آموزش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی