دوره آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزش آنلاین

دوره آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزش آنلاین

بررسی دوره های آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزشی آنلاین و کشف تفاوت های دوره ها و کلاس های حضوری و غیر حضوری، در این بلاگ سعی شده تا تمامی نقاط ضعف و قوت آموزش های حضوری و غیر حضوری به صورت علمی و کاربردی توضیح داده شود .

بایگانی

چرا دانشگاه مجازی؟

دوره آموزش آنلاین | پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۰۴ ب.ظ

با توجه به گسترش و توسعه سیستم‌های مجازی، این موضوع بیشتر از گذشته به چشم می‌آید که چه افرادی به سمت سیستم‌های آموزشی مجازی جذب می‌شوند.

در نگاه اول بسیاری از افراد به این نتیجه می‌رسند که دانشجویانی به این دانشگاه‌ها تمایل پیدا می‌کنند که در زمینه درسی ضعف دارند و نمی‌توانند مانند دانشجویان عادی از طریق آزمون ورودی به دانشگاه‌های معتبر راه پیدا کنند و به همین دلیل به سمت دانشگاه‌های مجازی کشیده می‌شوند؛ اما با توجه به آماری که توسط کارشناسان این زمینه ارائه شده این طرز تفکر اشتباه است و در حال حاضر بسیاری از باهوش‌ترین افراد در سراسر جهان به سمت سیستم‌ها و دانشگاه‌های مجازی جذب شده‌اند.

شاید یکی از مهم‌ترین دلایل این گرایش، افزایش روزافزون دانشجویان و علاقه‌مندان به تحصیلات تکمیلی باشد.

همچنین این نکته را نمی‌توان نادیده گرفت که امروزه تمامی دانشجویان و دانش‌آموزان در مدارس و هر پایگاه آموزشی که باشند به رایانه‌ها و امکانات اینترنتی به آسانی دسترسی دارند.

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که اول وارد بازار کار شده‌اید و دوست دارید که در حین کار به تحصیل هم مشغول شوید، مسلماً یک دانشگاه مجازی را برای تحصیل خود انتخاب خواهید کرد تا برای آموزش، از زمان و مکان مستقل بوده و به دلیل غیبت‌های بیش از حد، دروس شما در یک ترم حذف نشوند!

منبع

  • دوره آموزش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی