دوره آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزش آنلاین

دوره آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزش آنلاین

بررسی دوره های آموزش آنلاین

بررسی انواع دوره های آموزشی آنلاین و کشف تفاوت های دوره ها و کلاس های حضوری و غیر حضوری، در این بلاگ سعی شده تا تمامی نقاط ضعف و قوت آموزش های حضوری و غیر حضوری به صورت علمی و کاربردی توضیح داده شود .

بایگانی

کلاس آنلاین بدون نظارت

دوره آموزش آنلاین | پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۴۷ ب.ظ

 یک کلاس آنلاین همیشه نیاز به یک معلم فعال که بر دانش آموزان و فعالیت های آن ها نظارت داشته باشند ندارد. در این صورت، دانش آموزان می توانند خودشان با سرعت خودشان یاد بگیرند و مربی تنها آن ها را ارزیابی کند. گاهی اوقات هم کلا هیچ مدرسی وجود ندارد. این نوع کلاس آنلاین، یک کلاس آنلاین بدون نظارت نامیده می شود که در آن ها دانش آموزان با مواد آموزشی آماده شده و بدون کمک مدرس به یادگیری می پردازند، که اساسا یک دوره آموزش الکترونیکیخصوصی می باشند که ممکن است آزمون آنلاین خودکار داشته باشند. این مدل، رایج ترین کلاس آنلاین است که به دانش اموزان تنها یک پاورپوینت ارائه می شود که مطالعه کنند یا یک آموزش ویدئویی تماشا کنند. با این تفسیر، یوتیوب یک مجموعه وسیع از کلاس آنلاین است، حتی اگر به این نام شناخته نشود.

منبع

کلاس آنلاین بدون نظارت

  • دوره آموزش آنلاین

آزمون آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی